တလကို တရာ့ငါးဆယ္က်ပ္ေလာက္ရတဲ့ ေန႕စဥ္အလုပ္ကေလး တလုပ္ကိုလည္းရခဲ့ၿပီ။
စေပၚေငြ ႏွစ္ရာ့ငါးဆယ္နဲ႕ တလကို ႏွစ္ဆယ္ေပးရတဲ့ အိမ္ခန္းတတခန္းကိုလဲ ေဒါပံုၿမိဳ႕သစ္မွာ
ငွားရမ္းခဲ့ၿပီးၿပီ။ ေက်ာင္းသားေလးတခ်ိဳ႕ကို စာျပရတဲ့ အခ်ိန္ပိုင္း အလုပ္က ေလး တလုပ္လည္းရခဲ့ၿပီ။ က်ေနာ္ေလာေလာဆယ္
အလုပ္က ‘၀ပ္က်င္း’မွာပဲ႐ွိေနၿပီး စာဖတ္ေနခဲ့တဲ့ အလုပ္ပါပဲ။ ဆယ္ရက္ေလာက္ အတြင္းမွာ ဗင္နီဇြဲလား
စီပီရဲ႕ ေျမာက္ေအာက္ အေတြ႕အႀကံဳမ်ား” စာအုပ္ကို ႏွစ္ေခါက္ေလာက္ ဖတ္ၿပီးသြားပါၿပီ၊ အဲဒါကို
အဓိကထားၿပီး ဖတ္ျဖစ္တာကေတာ့ ‘ၿမိဳ႕ခို’ လုပ္ငန္းနဲ႕ လံုး၀စည္းကိုက္၀ါးကိုက္ ျဖစ္တယ္လို႕
က်ေနာ္ ထင္လို႕ပါပဲ။
ေလးသန္းနဲ႕
က်ေနာ္ေတြ႕ဆံုခဲ့တာေတြ၊ ေလးသန္းရဲ႕ ျပဳမူလုပ္႐ွားမႈေတြ စကားေတြမွာ ေစာေစာကေျပာခဲ့တဲ့
စာအုပ္ရဲ႕ ၾသဇာေတြကို အတံုးလုိက္အတစ္လိုက္ကို ေတြ႕ေနခဲ့ရပါတယ္။ ဒီမွာပဲ က်ေနာ္ေကာင္းစြာ
သေဘာေပါက္ခဲ့တယ္လို႕ ေျပာရင္ ရႏုိင္ပါလိမ့္ မယ္။
ေနာက္စာတမ္းေတြက
ခေရာ့စလီစကၠဴျပာ အပါးစားအေပၚမွာ အိုလံပီယာ လက္ႏွိပ္စက္အေသးနဲ႕ ႐ိုက္ထားတဲ့ စာတမ္းေတြျဖစ္
ပါတယ္။ က်ေနာ့္ဆီ ေရာက္လာတဲ့ စာတမ္းမ်ား၊ စာအုပ္ငယ္အျဖစ္ ခ်ဳပ္ၿပီးသား အတြဲမ်ား အကုန္ေလာက္နီးနီးဟာ
အဲဒီစကၠဴျပာ အပါးေတြကိုပဲ သံုးတာ၊ အဲဒီအခ်က္ေတြကို က်ေနာ္ သတိထားမိပါတယ္။ ဒါေတြအားလံုးမွာ
“ၿမိဳ႕ခိုအလုပ္”ရဲ႕ လကၡဏာေတြ ႐ွိေနတာကို လည္း က်ေနာ္ သေဘာေပါက္လာပါတယ္။
(ဒိုင္ယာရီေရးက်င့္
မ႐ွိေတာ့လို႕ ရက္ေတြလေတြေတာ့ မမွတ္မိေတာ့ပါဘူး၊ အျဖစ္အပ်က္ေတြကိုသာ ျပက္ျပက္ထင္ထင္
မွတ္မိ ေနပါတယ္)
တေန႕သားမွာက်ေနာ္အိမ္ျပန္ေရာက္လို႕တံခါးေသာ့ခေလာက္ကိုဖြင့္လွ်င္ဖြင့္ခ်င္းပဲ စာ႐ြက္ျပာအေခါက္ကေလးတေခါက္ကို
ေတြ႕ပါတယ္။ ဖြင့္ဖတ္လိုက္ေတာ့
“ဂ်မ္း”
“ေအာင္ေျမကိုသြားပါ၊
ပထမဆံုးခ်ိန္းဖူးတဲ့ေနရာ။ အဲဒီမွာ “ေဂေ႐ွာင္း”နဲ႕ ေတြ႕လိမ့္မယ္။ ေလာေလာဆယ္ “ေဂေ႐ွာင္း”
နဲ႕ ေတြ႕လိမ့္မယ္။ ေလာေလာဆယ္ “ေဂေ႐ွာင္း” ဆီမွာ ဘာလုပ္ရမယ္ဆိုတာ ေျပာထားၿပီးသား။ က်န္တာေတြ
သူဆက္ေျပာလိမ့္မယ္”။ ဒီစာ ကိုဖတ္ၿပီး ခ်က္ခ်င္း႐ွင္းလင္းပါ။
“ေမာင္”
“အလုပ္ကို
ခ်က္ျခင္းေဆာင္႐ြက္ရမယ္” ဆိုတာ သိထားၿပီးသား က်ေနာ္။ ခ်က္ျခင္းပဲ ပုဇြန္ေတာင္ဘက္ကို
သမၺာန္နဲ႕ကူးလာခဲ့ တယ္။ ေရာက္ေတာ့ ခ်ိန္းထားတဲ့အခ်ိန္ျဖစ္တဲ့ ေလးနာရီတိတိမွာ ေလွကားဆယ့္တထစ္ကိုနင္းၿပီးတက္၊
တံခါးကို ဆက္တိုက္ ႏွစ္ခ်က္တြဲ သံုးခါေခါက္လိုက္တယ္။ တံခါးပြင့္လာၿပီး တံခါးေနာက္က
ရပ္ေနသူက က်ေနာ့္ကို အထဲကို၀င္ဖို႕ လက္ဟန္ေျခဟန္နဲ႕ အဘိယာစက ျပဳပါ တယ္။ မ်က္လံုးျပဴးျပဴး၊
ဆံပင္ေကာက္ေကာက္၊ လူပံုခပ္ဖိုင့္ဖိုင့္ တေယာက္ပါပဲ။
“လာပါလိမ့္မယ္၊
ခဏေစာင့္ဦးေနာ္”၊ အဲဒီလိုေျပာၿပီး ေအာက္ကိုဆင္းသြားပါတယ္။ က်ေနာ္က ခါးၾကားမွာပါလာတဲ့
ေဆးတံက ေလးကိုထုတ္၊ ဘလူးစတား ေဆးဗူးထဲက ေဆးတံေသာက္ေဆး နဲနဲျဖည့္ၿပီး၊ ပါလာတဲ့ လက္ခုတ္ကုန္း
ေၾကးမီးျခစ္ကေလးကိုျခစ္၊ မီးညွိ ၿပီး ေဆးတံကို ဖြာလိုက္ပါတယ္။ က်ေနာ္ ဖြာထုတ္လိုက္တဲ့
မီးခိုးကြင္းကေလးေတြထဲမွာ၊ “ဘယ္လက္ကိုညာလက္က ေပးမသိေစရ”ဆို တာနဲ႕ “အေ႐ွ႕ကိုသြားဖို႕ဆိုရင္
အေနာက္ကို အရင္ကားစီးပါ” ဆိုတဲ့ “ဗင္နီဇြဲလား”ထဲက စာပိုဒ္႐ွင္းလင္းခ်က္ေတြ ေမ်ာပါေနသလိုပါပဲ။
ခဏပဲ။
“ေဂေ႐ွာင္း” ေရာက္လာတယ္။ လားလား . . သူက တျခားလူမဟုတ္ဘူး။ က်ေနာ္ ဘယ္လုိမွ ထင္မထားတဲ့
က်ေနာ္ သိၿပီးသား သက္ႀကီးတကၠသိုလ္က လူတေယာက္။ သူက က်ေနာ့္ထက္ အသက္နည္းနည္းႀကီးတယ္။
ဟိုတုန္းကတည္းက က်ေနာ့္ကို “မင္း”၊ “ငါ”နဲ႕ ေျပာတဲ့ လူတေယာက္ပါ။ ရင္းႏွီးခဲ့တာကိုး။
“မင္းလာလိမ့္မယ္လို႕
သိထားၿပီးသားေလ။ အခုမင္းေရာက္လာတာနဲ႕ အေတာ္ပါပဲ။ ဒို႕ “ေအာင္ေျမ”ထဲမွာ မင္းပါလာတဲ့အတြက္
ငါလည္း အေတာ္၀မ္းသာတယ္ကြာ၊ ဒို႕အလုပ္က အဓိက ကေတာ့ “လီေယဆြန္”ပဲ။ ဆက္သြယ္ေရးေပါ့။
“မလိုအပ္ဘဲနဲ႕
ေမးခြန္းမထုတ္ပါနဲ႕” တဲ့။ ဗင္နီဇြဲလားထဲမွာ ေတြ႕ခဲ့ၿပီးၿပီ၊ ဒီေတာ့ က်ေနာ္က “အင္း”
လိုက္တာကလြဲလို႕ ဘာမွ အပိုမေျပာေတာ့ဘူး၊ “ေဂေ႐ွာင္း”နဲ႕ က်ေနာ္ေျပာရမယ့္ စကားေတြထဲမွာ
‘အလုပ္’ သေဘာကလြဲလို႕ ဘာကိုးကားခ်က္ေတြ၊ သေဘာ တရားေတြမွ မေျပာျဖစ္ပါဘူး။
“ေဂေ႐ွာင္း”က
က်ေနာ့္ကို ဆီစိမ္စကၠဴ ထုတ္တထုတ္ ေပးပါတယ္။ ၿပီးေတာ့မွ က်ေနာ္ ဆက္လုပ္ရမွာကို ေျပာပါတယ္။
ျပည္လမ္းက လိပ္စာတခုကိုပါးစပ္က ႐ြတ္ေပးပါတယ္။ က်ေနာ္လည္း ပါးစပ္ကပဲ လိုက္မွတ္ပါတယ္။
“အဲဒီလိပ္စာကို
မင္းသြားၿပီး ဒီအထုတ္ကေလးကိုပို႕ေပးပါ။ မင္းအဲဒီလိပ္စာမွာေတြ႕ရမယ့္ အေဆာက္အဦးက တိုက္ပဲ။
အ၀ါ ေရာင္ေပ်ာ့ေပ်ာ့ေဆးသုတ္ထားတယ္။ ၿခံတံခါးက ေခ်ာကလက္ေရာင္။ ေဘးကအုတ္တိုင္မွာ မီးလံုးမ႐ွိဘူး။
ညာဘက္အုတ္တိုင္မွာ တံခါးဘဲလ္႐ွိတယ္။ ၂ခ်က္ဆင့္ၿပီး ၃ခါ တီးပါ။ ၿပီးရင္ တံခါးပြင့္လာလိမ့္မယ္။
အသက္ႏွစ္ဆယ္ေလာက္ တ႐ုတ္မေလးတေယာက္ကို ေတြ႕ မယ္။ “ဖိုးေမာင္လာၿပီ” လို႕ေျပာပါ။ သူ႕ဖာသာျပန္၀င္သြားလိမ့္မယ္။
လိုက္၀င္သြားပါ။ ဘာဂ်ာတံခါးတခ်ပ္ ဟ ထားတာေတြ႕လိမ့္မယ္။ ၀င္သြားပါ။ ၀င္၀င္ခ်င္းပဲ အခန္းတခုထဲကို
ေရာက္သြားလိမ့္မယ္။ သေျပညိဳေရာင္ ဆက္တီ႐ွိမယ္။ ဆက္တီခံုက ႏွစ္ေယာက္ထုိင္ႏွစ္ခံု၊ တေယာက္ထုိင္
ေလးစံု႐ွိမယ္။ ဆက္တီစားပြဲက ေက်ာက္စားပြဲ၊ စားပြဲေပၚမွာ ကိုကာကိုလာတဗူး တင္ထားလိမ့္မယ္။
တေယာက္ထုိင္ ဆက္တီတလံုးရဲ႕ေက်ာမွာ တေနရာက ၾကယ္သီးျပဳတ္ေနတယ္။ က်န္တဲ့ဆက္တီေတြက ေက်ာမွီတိုင္းမွာ
ၾကယ္သီး ေျခာက္လံုးစီ႐ွိတယ္။ အဲဒီၾကယ္သီး ျပဳတ္ေနတဲ့ ဆက္တီခံုမွာထိုင္၊ စားပြဲေပၚက
အခ်ိဳရည္ဗူးကိုေဖာက္ၿပီး ကုန္ေအာင္ေသာက္ပါ။ ၿပီးရင္မင္းယူသြားတဲ့ အထုတ္ကို စားပြဲေပၚအလည္တည့္တည့္မွာ
တင္ထားလိုက္ပါ။ ေနာက္မင္း၀င္လာတဲ့ဖက္နဲ႕ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မွာ တံခါးတေပါက္ကို ေတြ႕
လိမ့္မယ္။ အဲဒါလည္း ေလွ်ာတံခါးပဲ၊ ဘယ္ထိုး၊ တံခါးကေနထြက္၊ စုစုေပါင္း ေျခလွမ္း ဆယ္လွမ္းတိတိမွာ
ေနာက္ထပ္ေလွ်ာတံခါးတခုကို ေတြ႕လိမ့္မယ္။ ထပ္ထြက္ပါ။ ေလွကားတခုကိုေရာက္မယ္။ ကိုးထစ္တိတိ႐ွိတယ္။
တက္သြားပါ။ အခန္းတခုထဲ ေရာက္သြားမယ္။ နံရံမွာ ၀ါး႐ံုပင္ပံုေတြကို ဆြဲထားတဲ့ ပန္းခ်ီကား
ခ်ိတ္ထားတယ္။ ပန္းခ်ီကားေအာက္တည့္တည့္မွာ စားပြဲပုအနက္ေရာင္ကေလး႐ွိတယ္။
အဲဒီအေပၚမွာ႐ွိတဲ့
အထုတ္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ စကၠဴေသတၱာေလးပဲျဖစ္ျဖစ္ ေတြ႕လိမ့္မယ္။ တႏုိင္သယ္ႏုိင္တာထက္ ပိုမေလးဘူး၊
အဲဒါကို ယူၿပီး လာလမ္းအတိုင္းျပန္လာပါ။ ဘယ္သူေတြ႕ေတြ႕ စကားမေျပာပါနဲ႕၊ ႏႈတ္ေတာင္မဆက္ပါနဲ႕၊
၀င္းအျပင္ေရာက္တာနဲ႕ အင္းစိန္ဘက္ကို ကားစီးပါ။ ႀကိဳ႕ကုန္းေလာက္ေရာက္မွ ဆင္းၿပီး ရန္ကုန္ဘက္ျပန္စီးခဲ့ပါ။
ၿပီးေတာ့မွ ဒီအထိ ျပန္လာခဲ့လိုက္။ အခုေျပာျပခဲ့ တဲ့ အထဲက တခုခု မွားယြင္းေနရင္ “အလွ်င္အျမန္”
ကို္ယ္ေရာင္ေဖ်ာက္ေပေတာ့။ ကိုယ္ေရာင္ေဖ်ာက္ဖို႕ ႀကံဳလာခဲ့ရင္ ဘယ္အိမ္မွ မျပန္ပါနဲ႕၊
တနည္းနည္းနဲ႕ ဒို႕ရေအာင္ဆက္မယ္။ ႐ွင္းၿပီေနာ္။
“အဲဒီတာ၀န္”
ကို ေအာင္ေအာင္ျမင္ျမင္ပဲ ေဆာင္႐ြက္ႏုိင္ခဲ့တယ္။ က်ေနာ္ ေဒါပံုအိမ္ကို ျပန္ေရာက္ေတာ့
မိုးခ်ဳပ္ေနပါၿပီ။ အလုပ္ ကို လုပ္ေနစဥ္ကာလအတြင္း ရင္ေတာ့အခုန္သား၊ ဒါေပမယ့္ “ျဖစ္ေအာင္လုပ္ရမယ္”
ဆိုတဲ့ စိတ္ကေဆာင္ေနလို႕ အဆင္ေျပခဲ့တာဆိုရင္ ရေကာင္းပါတယ္။ ေဆးတံကိုဖြာၿပီး ပက္လက္ကုလားထုိင္ေပၚမွာ
ထိုင္ရင္း ကိုယ္လုပ္ခဲ့တဲ့အလုပ္မွာ ႐ွိႏုိင္တဲ့“ေဂ်ာက္ေပါက္”ေတြ “ေထာင္ေခ်ာက္”ေတြ အေၾကာင္းကိုလည္း
စဥ္းစားမိပါတယ္။ အဲဒါဟာ က်ေနာ့္ရဲ႕ “ၿမိဳ႕ခိုလုပ္ငန္း” ပထမဆံုး ေစ်းဦးေပါက္ အေတြ႕အႀကံဳ
ပါပဲ။
အဲဒီကာလရဲ႕
အျဖစ္အပ်က္ေတြက ႐ုပ္႐ွင္ကား တကားထဲက ျပကြက္ေတြလိုပါပဲ။ ဖ်တ္ခနဲ၊ ဖ်တ္ခနဲ ကူးသြားတာမ်ိဳးေတြ၊ အခန္းကူးအခန္းဆက္ေတြလည္း အင္မတန္ ျမန္တယ္လို႕ က်ေနာ္ခံစားမိတယ္။
“ေဂေ႐ွာင္း”နဲ႕ က်ေနာ္ဆက္ဆံေရးဟာလည္း ပိုရင္းႏွီး လာတယ္။ “ေအာင္ေျမ”မွာ အခ်ိန္အပိုဆံုးက
က်ေနာ္ ျဖစ္ေနတယ္။ စာဖတ္လိုက္၊ လုပ္စရာ႐ွိတာေလးေတြ လုပ္လိုက္၊ အလုပ္ကို ညေန ပိုင္းသြားလိုက္၊
ထမင္းခ်က္လိုက္နဲ႕ လည္ပတ္ေနခဲ့ပါတယ္။ လ်ဴေ႐ွာခ်ီရဲ႕ စာအုပ္သံုးအုပ္ကို ဖတ္ျဖစ္သြားတာ၊
ေမာရစ္ကြန္ဖို႕ဒ္ရဲ႕ “ဒိုင္ယာလက္တစ္ကဲလ္ မထီးရီးလဲလစ္ဇင္”ကို အေသအခ်ာ ဖတ္ျဖစ္သြားတာ
အဲဒီကာလပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီဖတ္ၿပီးသားေတြကို ျပန္ စကားေျပာ ေဆြးေႏြးျဖစ္တဲ့ အေဖာ္သဟဲမ႐ွိပါဘူး။
“ေဂေ႐ွာင္း”ကလည္း ေက်ာင္းသြားလိုက္၊ အလုပ္သြားလိုက္၊ အျခားက်ေနာ္မသိတဲ့ လူမႈေရး ကိစၥေတြလုပ္လိုက္နဲ႕မနို႕
သိပ္နီးနီးကပ္ကပ္ မေတြ႕ျဖစ္ပါဘူး။ ေနာက္တခ်က္ကလည္း ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာရရင္ “ေဂေ႐ွာင္း”
ကစာသိပ္ဖတ္တယ္လို႕ က်ေနာ္မထင္ပါဘူး။ အဲဒီေတာ့ အလုပ္သေဘာကလြဲၿပီး သူနဲ႕လည္း ေျပာခဲလွပါတယ္။
က်ေနာ္ ျပန္စဥ္းစားလို႕ ရသေလာက္ကေတာ့ “စစ္ေရးခ်ိဳ၊ ႏုိင္ငံေရးပို”ဆိုတဲ့ လမ္းစဥ္အေၾကာင္းနဲ႕
“႐ိုးမစစ္တမ္း” အေၾကာင္း နဲနဲပါးပါး ေျပာျဖစ္တာပါပဲ။ ေအာ္ . . . ေနာက္ၿပီး အလံနီသခင္စိုးရဲ႕
“ကြဲအက္ေရးမွ ခြဲထြက္ေရးသို႕”ဆိုတဲ့ ကိစၥလည္း ေဆြးေႏြးျဖစ္ပါတယ္။ ဘာျဖစ္လို႕လဲဆိုေတာ့
က်ေနာ့္ မိတ္ေဆြငယ္ေပါင္းေတြထဲက “ေတာႀကီးတန္း”ကို ဆင္းသြားၾကတဲ့လူေတြ ႐ွိေနခဲ့ၾကလို႕ပါ။
အဲဒီကာလမွာပဲ
“ေဂေ႐ွာင္း”နဲ႕ က်ေနာ္ အလုပ္ခြဲဖို႕ ျဖစ္လာပါတယ္။ က်ေနာ့္ေနရာကို “ေလးသန္း”ေရာက္လာခဲ့ပါတယ္။
ေစာေစာက က်ေနာ္ေျပာခဲ့သလို “ေဂေ႐ွာင္း”ရဲ႕ “လူမႈေရး ကိစၥ” ဆိုတာေတြက သူ႕ရဲ႕ ကိုယ္ေရးကိုယ္တာေတြကို
ေ႐ွ႕တန္းတင္ေဆာင္ ႐ြက္တာေတြလို႕ ေလးသန္းကျမင္လာတဲ့ အခ်က္ပါပဲ။ အဲဒီအတြက္ “အလုပ္”မွာ
ေႏွာင့္ေႏွးတာ၊ ဆင္ေျခဆင္လက္ေတြ မ်ားလာတာ ေတြကို ေထာက္ျပပါတယ္။
“ေမာင္ရင္
အခုကစၿပီး “ပုဂံ”နဲ႕ တြဲရမယ္။ ကိုယ္တို႕အလုပ္သေဘာက “ေဒါင္လိုက္” သေဘာဆိုတာပိုၿပီး ႐ွင္း႐ွင္းလင္းလင္း
နားလည္ထားဖို႕ပဲ။ ေမာင္ရင္နဲ႕ ပုဂံက ကိုယ့္ကို တာ၀န္ခံရမယ္။ “ေဂေ႐ွာင္း”နဲ႕ သာမန္လူခ်င္းခင္တဲ့လူေတြလို႕ပဲ
သေဘာထားပါ။ အလုပ္သေဘာ ဘာမွမပတ္သက္ေတာ့ဖူး “ပုဂံ”ကို တာ၀န္ခံေနတဲ့အပိုင္းကိုလဲ ေမာင္ရင္နဲ႕ဘာမွ
သိစရာမလိုဘူး၊ ဒါသူ႕ကိစၥပဲ။ သူ႕ကိစၥ အတြက္သူက ကိုယ့္ကို တုိက္႐ိုက္ဆက္လိမ့္မယ္။ ေမာင္ရင့္ကိုတာ၀န္ခံရမဲ့လူေတြ
႐ွိလာရင္လည္း ဆိုလိုတာက ေမာင္ရင္က ကိုယ့္စည္း ႐ံုးေရးနဲ႕ကိုယ္ ဆဲလ္တခုေပၚလာခဲ့ရင္လည္း
‘ပုဂံ’ ကိုေသာ္၎၊ “ေဂေ႐ွာင္း”ကိုေသာ္၎ ဘာမွ အသိေပးစရာမလိုဘူး၊ ကိုယ့္ကိုပဲ ေျပာရ မယ္။
အဲဒါကိုယ္တို႕ရဲ႕ လုပ္ဟန္ပဲ။ ၿပီးေတာ့ “သံမဏိ စည္းကမ္း”ပဲ။ ေမာင္ရင္တို႕ႏွစ္ေယာက္စလံုးရယ္၊
ကိုယ္ရယ္ ရံဖန္ရံခါေတြ႕မယ္။ ေတြ႕တဲ့အခါလည္း ေမာင္ရင့္ေနရာကို မသံုးဘူး၊ ေနရာသစ္တခုမွာ
ျဖစ္မယ္။ ႐ွင္းၿပီေနာ္။ ကို္ယ္တို႕ဟာ ဆန္႕က်င္ဘက္ရဲ႕သြားၾကားထဲမွာ လုပ္ေနရတာကို အၿမဲတမ္းသတိ႐ွိေနပါ။
အခုအေျခအေနက ပိုၿပီးတင္ၾကပ္လာတယ္။ ႐ႈပ္႐ႈပ္ေထြးေထြးလည္း ျဖစ္ေနတာ အေတာ္မ်ား မ်ား႐ွိတယ္။
ေအာ္. . . ေနာက္တခ်က္ေျပာရဦးမယ္။ ေမာင္ရင္ေဆးတံအစား
ေဆးေပါ့လိပ္ ေျပာင္းေသာက္ပါ။ ျဖစ္ႏုိင္ရင္ ျဖတ္လိုက္ပါ။ ဘာျဖစ္လို႕လဲဆိုေတာ့ ကိုယ္တို႕ဆီက
“ေမာင္”ေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေဆးတံကေလးေတြနဲ႕ ဆိုတာ ဆန္႕က်င္ဘက္က သိေနတယ္။ ျဖစ္ႏုိင္ဦးမယ္ဆိုရင္
ေမာင္ရင္နဲ႕ပုဂံမွအပ အျခားဘယ္သူနဲ႕မွ ႏုိင္ငံေရးအေၾကာင္းမေျပာနဲ႕၊ စိတ္မ၀င္စားသလိုေနပါ၊
ေလာေလာဆယ္ ေတာ့ ခက္မွာပဲ၊ ဒါေပမယ့္ ေနာက္အသားက်သြားပါလိမ့္မယ္။ ေဆြးေႏြးဖို႕ႀကံဳလာရင္
စီးပြားေရးအတြက္ ကိုယ္ဘယ္လို ႐ုန္းကန္ေန ေၾကာင္းဆိုတာမ်ိဳးပဲ ဦးတည္ပါ။ ဒါအေကာင္းဆံုးမ်က္ႏွာဖံုးပဲ။
ကိုယ့္ကို လူအထင္ေသးသြားမွာမေၾကာက္ပါနဲ႕။ “အထင္ေသးသြား ေလေလ၊ ကိုယ္လုပ္ရမယ့္အလုပ္ ေအာင္ျမင္ေလေလ”ဆိုတာ
ဘယ္ေတာ့မွ မေမ့ပါနဲ႕။ ေနာက္ႀကံဳတုန္း ေျပာရဦးမယ္။ ေမာင္ရင္ က်န္းမာေရးအတြက္ တခုခုလုပ္ဖို႕လိုတယ္။
ဥပမာ - မနက္ထၿပီးေျပးတာတို႕ စက္ဘီးစီးတာတို႕စသျဖင့္ေပါ့၊ ဒို႕လူေတြဟာ က်န္းမာေရး ေဒါင္ေဒါင္ျမည္ေနေလေကာင္းေလပဲ၊
႐ွဴနာ႐ႈိက္ကုန္းျဖစ္ေနရင္ စိတ္ဓာတ္က ဘယ္ေလာက္ပဲႀကံ႕ခိုင္ပါေစ၊ ေ႐ရွည္အလုပ္မလုပ္ႏိုင္ဘူး၊
ကိုယ္တို႕မွာ အဲဒီသာဓကေတြ အမ်ားႀကီး႐ွိတယ္။ အင္း . . . အစကဟာကို ျပန္ေျပာရဦးမယ္၊ အဲဒါက
- အခုေမာင္ရင္နဲ႕ ပုဂံနဲ႕ရဲ႕နာမည္ . . . “ေအာင္ေျမ ၂”။ အဲဒါေလးလည္း မွတ္ထားအုန္း၊ ေအာင္ေျမ
၂အတြက္ လာတဲ့စာ႐ြက္စာတမ္းေတြကို ကလစ္ ၂ခ်က္ ကန္႕လန္႕ ျဖတ္ခ်ဳပ္ထားမယ္။ ဟုတ္ၿပီေနာ္
႐ွင္းတယ္မဟုတ္လား။
ပထမေတာ့
“ေမာင္”ဆိုတာ ဘယ္သူလဲ၊ “ပုဂံ”ဆိုတာကေရာ ဘယ္သူလဲ။ ဘယ္ေတာ့ ေတြ႕ၾကမလဲ စတဲ့စတဲ့ ေမးခြန္းေတြ
က်ေနာ့္ေခါင္းထဲ ေပၚလာပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ယခင္အေတြ႕အႀကံဳေတြအရ “သူ႕ဖာသာသိ လာလိမ့္မယ္”
ဆိုတာေတြးမိၿပီး မေမး ျဖစ္ေတာ့ပါဘူး၊ အဲဒီေန႕က စၿပီး ေအာင္ေျမ ၂ က က်ေနာ္က “ညိဳေမာင္”ဆိုတဲ့
နာမည္၀ွက္ရခဲ့ပါတယ္။ ေအာင္ဂ်မ္းကိုသိခဲ့တဲ့ လူေတြက ‘ညိဳေမာင္’ကို မသိၾကေတာ့ပါဘူး။
ဆက္ရန္
No comments:
Post a Comment